crystallized

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

Kan ej sova.

Av crystallized - 29 oktober 2012 00:34

Hej Natten.


Jag har haft en awesome helg med några riktigt bra vänner.
Jag var och såg Roshambo i stkhlm, hade sjukt rolig resa till gig stället!
Man var sjukt upp pumpad under resans gång. Härjade hur mkt som helst moona åt cow mobile som jag kallar bilen! Som riktiga jävla rocks stars "living the dream"



Efteråt gick vi ut på något ute ställe, verkade soft som fan, men dj;en var sjukt dålig satt tänkte "jag skulle fan göra det mycket bättre än honom".
Kanske hybris, vem vet jag kanske har rätt eller fel.


................................................




Varför jag inte kan sova är för att mitt ex är tillbaka i stan denna vecka. Får kalla kårar av det, tänker jag på old stupid memories. När jag har väl börja tänkt så leder den ena saken till den andra.
Känns inte så bra jävla bra, börjar bli van med denna känslan.
Men imorgon försvinner känslan det känns oerhört mycket bättre på morgonen, jag jagar inte upp mig lika mycket som förut.
Tänker varje gång jag måste bli bättre på att glömma och gå vidare. Blir inte så känslan kommer fram ibland, likadant med mitt liv.
Är i samma jävla grop, fortfarande vilse med vad jag vill och inte vill med livet.


Imorgon är en stor dag om allt går vägen.


God natt!


Nattens låt


The Black keys - too afriad to love you  







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av crystallized - 19 mars 2013 22:51

hallå.   Min polare tipsade om denna galna och knull serie. Var lite skeptiskt över serien först, han berätta om mkt sjukt sex och konstiga situationer. Jag började kolla på serien och fastna direkt, sex och situationerna stämde MEN något han ber...

Av crystallized - 24 oktober 2012 21:31

Hallå där! Rubriken handlar om att jag fick leka Model igår kväll, bilderna som togs på mig ska va till bandet Roshambo's skiv omslag. Varför jag fick va model är för jag har så grym skäggväx. Glöm inte kolla upp ROSHAMBO på spotify och fac...

Av crystallized - 23 oktober 2012 15:50

Tja! Jag är nybörjare i denna stora blogg värld. Tänkt just denna dag att det skulle vara nice med skriva av sig lite ibland, dela av mig mina funderingar om livet och små problem. Stort intresse är musik så kommer säkerligen upp videos och länkar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards