crystallized

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av crystallized - 19 mars 2013 22:51

hallå.


Min polare tipsade om denna galna och knull serie. Var lite skeptiskt över serien först, han berätta om mkt sjukt sex och konstiga situationer. Jag började kolla på serien och fastna direkt, sex och situationerna stämde MEN något han berätta var huvud karaktären var ett vrak. Han vägrade släppa hans lilla familj även fast det var slut mellans han "old lady".


Se honom verkligen förska vilja bättre sig och kämpa för kärleken mellan hans ex och dotter. Fast han gör alla fel man kan göra för att kunna laga hans hjärta och relation till dem. Det får mig att försöka få kontakt med ett gammalt ex till mig. Onödigt att tänka äns om det. För det kommer inte att vara en saga som jag önskar att vore. Tror jag kommer bara få nobben och känna mig dum. Men skulle va skönt att kämpa för henne, för tillfället skulle jag inte kunna kämpa för någon annan. Egentligen hopplöst fall, kanske bara försöka på något sätt få bättre relation med henne som kompis. Hon var ju min första kärlek och verkligen en bra kompis. Det är så jag vill komma ihåg henne. Kan åtminstone försöka bli vänner igen.

Ska försöka ge det en chans iaf. Kom igen alex.









Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards